1. Üldsätted
    • Käesolevad müügitingimused (edaspidi „Tingimused“) kehtivad kõigi ostude puhul, mis tehakse Nutrinatural brändi e-poes nutrinatural.ee, mida haldab Nutrinatural OÜ (registrikood: 16792919, aadress: Vahi tn 54, Tartu, 50304, edaspidi „Veebipood“).
    • Tingimused reguleerivad Nutrinatural OÜ ja ostja (edaspidi „Klient“) vahelisi õigussuhteid toodete tellimisel, tasumisel, kohaletoimetamisel, tagastamisel ja vaidluste lahendamisel.
    • Lisaks Tingimustele juhinduvad Nutrinatural OÜ ja Klient tehingute tegemisel Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest, sealhulgas Võlaõigusseadusest, Tarbijakaitseseadusest ja isikuandmete kaitse üldmäärusest (GDPR).
    • Nutrinatural OÜ-l on õigus Tingimusi igal ajal muuta. Uued tingimused jõustuvad nende avaldamisel Veebipoes. Tellimuse vormistamisel kehtivad tellimuse hetkel avaldatud tingimused.
  2. Hinnad ja maksmine
    • Kõik Veebipoes kuvatud hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu (24%). Kui hind muutub pärast tellimuse esitamist, ei mõjuta see juba esitatud tellimusi.
    • Kauba hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu, mille suurus sõltub Kliendi valitud tarneviisist. Täpne hind kuvatakse enne tellimuse kinnitamist.
    • Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt läbi Montonio Finance UAB (edaspidi „Montonio”) makselahenduse kaudu.
    • Tellimus loetakse kinnitatuks ja müügileping sõlmituks alates hetkest, mil makse on laekunud Nutrinatural OÜ arvelduskontole.
    • Kui kauba hind või info on Veebipoes ekslikult kuvatud süsteemivea tõttu, on Nutrinatural OÜ-l õigus tehingust taganeda enne tellimuse täitmist ja tagastada Kliendile kogu makstud summa.
    • Makse teostamiseks vajalikud andmed edastatakse Montonio Finance UAB-le turvalise krüpteeritud ühenduse kaudu. Nutrinatural OÜ ei töötle ega salvesta makseandmeid. Kõik makseinfo edastatakse ja töödeldakse turvaliselt Montonio Finance UAB süsteemides.
  3. Tellimuse vormistamine ja müügileping
    • Tellimuse esitamiseks vali sobivad tooted, lisa need ostukorvi ning liigu ostukorvi lehele, kus saad tooteid lisada või eemaldada. Ostukorvi sisu ei loo veel siduvat tellimust.
    • Tellimuse kinnitamiseks täida nõutud väljad: nimi, e-posti aadress, telefon, tarneaadress, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Vali sobiv tarne- ja makseviis ning kinnita, et oled tutvunud Tingimustega.
    • Tellimus loetakse esitatuks, kui oled tasunud tellimuse eest ning vajutanud makselehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Seejärel saadetakse automaatne tellimuse kinnitus sisestatud e-posti aadressile ning tellimus loetakse kehtivaks alates kinnitusest.
    • Kui kinnitust ei ole saabunud 1 tööpäeva jooksul, võta palun ühendust info@nutrinatural.ee.
    • Tellimuse esitamisega kinnitab Klient, et tema poolt sisestatud andmed on õiged ning nende alusel toimub tarne. Nutrinatural ei vastuta vigase või hilinenud kohaletoimetamise eest, kui see tuleneb valesti sisestatud andmetest.
    • Müügileping loetakse sõlmituks, kui:
    • tellimus on esitatud,
    • makse on laekunud,
    • tellimuse kinnitus on Kliendile väljastatud.
      • Müügileping loetakse sõlmituks selle isikuga, kelle nimel tellimus on tasutud.
      • Klient kinnitab tellimuse esitamisel, et tal on teovõime. Alla 18-aastane Klient kinnitab, et tal on seadusliku esindaja nõusolek tehingu tegemiseks ja vajalike vahendite kasutamiseks. Nutrinatural ei kontrolli Kliendi teovõimet ega vastuta selle puudumisest tulenevate tagajärgede eest. Klient vastutab antud kinnituse õigsuse eest.
  1. Kauba kohaletoimetamine
    • Tellimused täidetakse tööpäeviti kell 9:00–17:00.
    • Tellimused kinnitatud enne kella 13:00 saadetakse üldjuhul samal tööpäeval.
    • Tellimused pärast 13:00 postitatakse järgmisel tööpäeval.
    • Nädalavahetusel kinnitatud tellimused saadetakse tavaliselt esmaspäeval või teisipäeval.
    • Kohaletoimetamine toimub Itella SmartPOST, Omniva või DPD kaudu:
      • pakiautomaat, pakipunkt või kuller.
      • kulleriga tellimisel peab Klient viibima määratud ajavahemikus tarneaadressil ja olema kättesaadav telefonitsi. Nutrinatural ei vastuta, kui Klient ei ole määratud ajavahemikul kättesaadav või ei reageeri kulleri kontaktiüritustele
      • Kliendi poolt valitud tarneaadressi ei ole võimalik muuta pärast tellimuse esitamist. Kui kaup on üle antud logistikapartnerile (pakiautomaat, kuller vms), ei saa Nutrinatural garanteerida konkreetset tarnekuupäeva. Vastutus viivituse eest lasub logistikapartneril.
      • Enne tellimuse vormistamist palume kontrollida aadressi ja kontaktandmeid. Vale info võib põhjustada viivitusi või saadetise tagastuse. Mõned pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, mistõttu on neile ligipääs piiratud keskuse lahtiolekuaegadega.
      • Tarneajad Eestis on üldjuhul kuni 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest.
    • Kohaletoimetamise tasu:
      • Tellimustele alla 29 € lisandub tarnekulu vastavalt valitud tarneviisile;
      • Tellimustele alates 29 € kehtib Eestis tasuta tarne.
    • Enne toote kasutamist palume tutvuda pakendil oleva info ja võimaliku infolehega. Vale kasutamine või säilitamine võib põhjustada toote omaduste muutumist.
    • Kui saadetis ei ole jõudnud Kliendini mõistliku aja jooksul (nt 5 tööpäeva Eestis), palume võtta ühendust info@nutrinatural.ee. Selgitame viivituse põhjuse ja vajadusel saadame asendustoote või tagastame makse.
  1. Taganemisõigus ja kauba tagastamine
    • Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul, esitades kirjaliku taganemisavalduse e-posti aadressile info@nutrinatural.ee ning tagastades kauba Nutrinatural OÜ-le oma kulul.
    • Taganemisavaldus peab sisaldama:
    • tellimuse numbrit,
    • kliendi nime,
    • arvelduskonto numbrit,
    • tagastatava toote nimetust ja kogust.
    • Taganemisõigus ei kehti:
      • kui toode on avatud, kasutatud või hügieenilistel põhjustel müügikõlbmatu;
      • kui toote pakend on rikutud (v.a transpordikahjustused, millest teatatakse koheselt saamisel);
      • kui Klient on juriidiline isik.
    • Klient peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et andis kauba vedajale üle samal perioodil.
    • Kui tagastatakse kogu tellimus, tagastab Nutrinatural ostusumma, sh esialgse tarnekulu ulatuses, mis vastab Veebipoe standardsele tarneviisile. Osalise tagastuse korral tarnekulu ei hüvitata. Nutrinatural võib keelduda raha tagastamisest kuni toote kättesaamiseni või tõendi esitamiseni tagastuse kohta. Tagasimakse tehakse sama makseviisi kaudu, mida Klient kasutas.
    • Kui Klient valis tavapärasest erineva, kallima kohaletoimetamise viisi, ei tagastata tarnekulu ulatuses, mis ületab standardsema tarneviisi maksumuse.
    • Kui tagastatud toode ei vasta tingimustele (nt avatud, kahjustatud või mittetäielik), on Nutrinaturalil õigus keelduda tagasimaksest või vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    • Kampaania ajal saadud lisatooted tuleb tagastada koos põhitootega. Kui need jäetakse tagastamata, on Nutrinaturalil õigus nende väärtus tagastussummast maha arvata.
    • Kui pakk tagastatakse Nutrinaturalile, kuna Klient ei ole sellele järele läinud, ja Klient soovib toodet siiski kätte saada, peab ta sellest Nutrinaturalile teada andma 14 päeva jooksul alates paki tagastamisest. Uuesti saatmine toimub ainult juhul, kui toode on laos olemas ja selle seisukord võimaldab uuest saatmist. Korduv saatmine toimub Kliendi kulul vastavalt kehtivale tarnehinnale.
    • Kui Klient ei teavita Nutrinaturali 14 päeva jooksul alates paki tagastamisest, loetakse tellimus tühistatuks. Sellisel juhul ei tagastata makstud summat ega saadeta pakki uuesti.
  1. Pretensioonide esitamine ja garantiitingimused
    • Kui toode ei vasta tellimusele (nt vale toode, kahjustus jms), on Kliendil õigus esitada pretensioon e-kirja teel aadressil info@nutrinatural.ee hiljemalt 2 kuu jooksul alates puudusest teada saamisest.
    • Kaebuses palume märkida:
      • tellimuse number,
      • probleemse toote nimetus ja kirjeldus,
      • võimalusel lisada foto.
    • Nutrinatural vastab esitatud pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Kui vastus ei ole selleks ajaks saadetud, palume Kliendil ühendust võtta e-posti aadressil info@nutrinatural.ee, et välistada tehniline tõrge. Vastus saadetakse e-posti aadressile, millelt pretensioon laekus, välja arvatud juhul kui Klient palub teisiti.
    • Kui toode osutub puudusega kaubaks või ei vasta tellitule, asendame selle võimalusel uue tootega. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastatakse toote eest tasutud summa.
    • Asendustoode saadetakse Kliendile samasse pakiautomaati või aadressile, kuhu oli tehtud esialgne tellimus, välja arvatud juhul kui on kokku lepitud teisiti.
    • Pretensiooniõigus kehtib 2 aasta jooksul alates toote kättesaamisest. Kui puudus ilmneb mõistliku aja jooksul pärast üleandmist, eeldatakse, et viga oli olemas juba toote üleandmise hetkel, välja arvatud juhul kui see on vastuolus toote olemusega (nt säilitamis- või kasutusnõuete eiramine).
    • Pretensiooniõigus ei kehti, kui:
      • toote puudus on tekkinud vale kasutamise, säilitamise või loomuliku kulumise tõttu;
      • toode on füüsiliselt/mehaaniliselt kahjustatud kliendi poolt.
    • Kui tootele kehtib tootjapoolne garantii, on see info kirjas toote juures või kaasasolevas dokumentatsioonis. Toidulisanditele garantii reeglina ei kohaldu. Kui garantii on olemas, kehtib see lisaks seadusest tulenevale pretensiooniõigusele.
    • Vastutus kauba juhusliku hävimise või kahjustumise eest läheb Kliendile üle alates hetkest, mil kaup on loovutatud logistikapartnerile (nt pakiautomaat, kuller või muu koostööpartner).
  1. Vastutus ja vääramatu jõud
    • Nutrinatural vastutab Kliendi ees ainult otsese kahju eest, mis on tekkinud Tingimuste või kehtivate õigusaktide rikkumise tõttu, välja arvatud juhul kui see tuleneb raskest hooletusest või tahtlusest.
    • Nutrinatural ei vastuta:
      • tarne hilinemise, katkestuse või ebaõnnestumise eest, kui see on põhjustatud asjaoludest, mida ettevõte ei saanud mõjutada (nt streik, loodusõnnetus, sõjategevus, pandeemia, seadusemuudatus, tehniline rike jms);
      • kauba kahjustumise eest pärast selle üleandmist Kliendile (sh pakiautomaati või kullerile).
    • Kui Nutrinatural ei saa vääramatu jõu tõttu tellimust täita, teavitatakse Klienti sellest esimesel võimalusel. Vajadusel tagastatakse tellimuse eest tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.
    • Nutrinatural ei vastuta tehnilise probleemide või andmesidekatkestuste eest, mis võivad takistada tellimuse vormistamist.
  1. Muud sätted ja vaidluste lahendamine
    • Kõik Veebipoes kuvatud tootepildid on illustratiivsed. Toote tegelik välimus (nt pakend) võib muutuda ilma ette teatamata, kui toote sisu, nimetus ja omadused jäävad samaks.
    • Nutrinatural jätab endale õiguse muuta e-poe hindu, tootevalikut, kampaaniaid ja tingimusi. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest veebilehel ning ei kehti tagasiulatuvalt juba sõlmitud lepingutele.
    • Veebipoe kasutamise ja ostude tegemise käigus kogutud isikuandmeid käsitletakse vastavalt Privaatsuspoliitikale ja kehtivatele andmekaitsenormidele.
    • Tellimusega seotud vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus:
    • Nutrinatural OÜ autoriõigusega kaitstud sisu (sh tootekirjeldused, fotod, tekstid, turundusmaterjalid, blogipostitused, sotsiaalmeedias avaldatud sisu jms) kuulub ettevõttele ja selle kopeerimine, levitamine või äriline kasutamine ilma kirjaliku loata on keelatud.
    • Kõik õigussuhted Klientide ja Nutrinatural OÜ vahel alluvad Eesti Vabariigi õigusaktidele.